هتل های خوب دبی
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل رامی گست لاین دیره دبی

یکی از هتل های 2 ستاره دبی که به دلیل خدمات مناسب و قیمت خوب آن طرفداران بسیاری دارد هتل رامی گست لاین دیره دبی است.اين هتل 70 اتاق دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين تور دبی نوروز 95 مي باشند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. در صورت تمایل به گردش در دبی میتوانید از کارکنان هتل راهنمایی بگیرید. کارکنان هتل رامی گست لاین دیره دبی آماده کمک به شما در این زمینه هستند. مسافران تور دبی نوروز 95  میتوانند با اقامت در این هتل زیبا بهترین لحظات را برای خود رقم بزنند.

هتل رامی گست لاین دیره دبی

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل رویال فالکون دبی

از اقامتگاه های معروف 3 ستاره و مجهزیست که درمنطقه دیره و خیابن صلاح الدین واقع شده است که خیابان مهم الرقه نیز چند قدم تا آن فاصله دارد  . هتل رویال فالکون می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به منظور کار و یا تفریح به دبی سفر کرده اند . موقعیت مکانی هتل امکان تردد مسافران تور دبی نوروز 95 را به مراکز مهم شهر آسان نموده است . برای نمونه از هتل رویال فالکون 5 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی و 3 دقیقه تا نزدیک ترین ایستگاه مترو یعنی الاتحادیه فاصله است . برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت به پارک ساحلی جمیرا ، مراکز خرید و فرودگاه ، از دیگر تدابیر هتل برای آسایش میهمانان در نظر گرفته ؛ پذیرش سریع و رفتار محترمانه پرسنل هتل و خدمات شبانه روز ایشان برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین از ویژگی های قابل توجه این هتل 3 ستاره می باشد . که در اختیار مسافران تور دبی نوروز 95 قرار گرفته است .فضای داخلی هتل همیشه زیبا و نظیف بوده وچشم نواز است .

امکانات هتل رویال فالکون: مرکز سلامت ، ماساژ ، صندوق امانات ، ترانسفر رایگان به فرودگاه ، فروشگاه ، لاندری ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، آسانسور ، صرافی ، خدمات شستشوی لباس ، روزنامه ، خدمات کپی و فکس ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، سالن کنفرانس و پذیرش و تحویل سریع از جمله امکانات رفاهی این هتل مجهز می باشد . برنامه های شاد و سرگرم کننده ای نیز شب ها در کلوپ هتل برگزار می گردد . بوفه صبحانه ، بار ، کافی شاپ و رستوران هتل رویال فالکون با طبخ انواع غذاهای عربی و ایرانی ، هندی و اجرای موسیقی زنده از میهمانان تور دبی نوروز 95 پذیرایی می کند ، تنها گوشه ای از میهمان نوازی این هتل 3 ستاره محسوب می گردد .

هتل رویال فالکون دبی

هتل رویال فالکون دبی

مطالب مرتبط:

هتل رامی گست لاین دیره دبی

 

هتل رویالتون دبی

تور دبی نوروز 95

تور دبی زمستان 94





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: